به نام یزدان پاک

به نام یزدان پاک

Image result for ‫پرتره از مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره)‬‎

اعتقاد من به اسلام و نظام اسلامی ایران واطاعت از فرامین آن  و اعتقاد به بنیان گذار این نظام مقدس اسلامی ،  امام خمینی(ره)و علاقه ی من به رهبری حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای فرزانه مرد ایران زمین چیزی نیست که نیاز به توضیح داشته باشد و یا اصلا بتوان با قلم در موردش نوشت ، کسانی که در پی حاشیه سازی و شایعه پراکنی باشند ، باید بدانند ، من در زندگی شخصی ام حاشیه ای به رنگ خون  دارم بنام ایران و امام و رهبری ، که متقابلینش فرقی نمیکنند که چه کسانی باشند و تا جان به تن دارم سرباز ایران و اسلام و امام و رهبری ام .



نظرات شما عزیزان:

محمدرضا
ساعت20:08---10 آذر 1397
سلام دوست عزیز . خوشحال میشم نظرتونو راجب تبادل لینک بدونم .
یا علی


مصطفی
ساعت8:46---7 خرداد 1397
سلام برادر. چشم و به دیده منت.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 18 دی 1397 ] [ 21:38 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید